Dünyayı Döndüren Satıcılar & Satıcılık Bir Yaşam Tarzıdır Kitap Yorumu

Dünyayı Döndüren Satıcılar
Barış Ak
satıcılığın sadece bir iş ya da meslek olmadığının tamamen bir yetenek olduğunu
Dünyayı Döndüren Satıcılar kitabında ele almış. Satıcılığın bir yaşam tarzı
olduğunu söyler. Satış karşınızdaki kişinin mantık, bakış açısını, bilgi,
duygusal bağlantı, dil kullanımı ile güven vererek ikna edilme sanatıdır,
yeteneğidir. Sizin istediğiniz herhangi
bir şeyi karşınızdaki kişiye isteyerek yaptırabilmenizdir. İkna edebilmenizdir.
Bu ikna yeteneği için karşınızdaki kişinin hem ruhuna hem duygularına hem de mantığına
hitap etmeyi bilmelisiniz. Kitapta satışın püf noktaları ve ikna yeteneğinden
bahsetmiştir. İkisinin tek amacı karşımızdaki kişiye olumlu bir hayali deneyim
yaşatarak onda bu hayali gerçek kılmayı arzu edecek motivasyonu
yaratabilmektir.
Ne zaman insanlar hakkında ki bilgi seviyeniz ürün seviyenize denk gelir işte o zaman gerçek ve iyi bir satıcı oldunuz demektir. Barış Ak Dünyayı Döndüren Satıcılar adlı kitabında aslında satıcılığın bir iş, meslek olarak görülmediğini anlatıyor diyebilirim. İnsan ilişkilerinde ve insanları iyi tanıyabilen insanların kolaylıkla yapabileceği bir iş olan satıcılık biraz ikna biraz güler yüz ve dil kullanımı ile kolaylıkla karar değiştirebilme sanatıdır.
Dünyayı Döndüren Satıcılar Konusu
Her satışın temeli duygudur. Her satıcının aslında duygu sattığını, elimizdeki malzeme ne olursa olsun aslında duygu sattığımızı insanların duygularıyla hareket ettiğini ve kararı duyguları ile verdiğini Barış Ak Dünyayı Döndüren Satıcılar adlı kitabında anlatmıştır. Alıcılar duyguları ile aldıkları şeye kısa sürede mantıksal bir sebepte bulurlar. satıcılık konusunda sadece ürün hakkında çok fazla bilgi sahibi olmanız yetmez. Ürün ile ilgili her şeyi çok iyi bilmek ve saatlerce anlatma sizi satıcılık konusunda kusursuz veya en iyi olan yapmaz.Ne zaman insanlar hakkında ki bilgi seviyeniz ürün seviyenize denk gelir işte o zaman gerçek ve iyi bir satıcı oldunuz demektir. Barış Ak Dünyayı Döndüren Satıcılar adlı kitabında aslında satıcılığın bir iş, meslek olarak görülmediğini anlatıyor diyebilirim. İnsan ilişkilerinde ve insanları iyi tanıyabilen insanların kolaylıkla yapabileceği bir iş olan satıcılık biraz ikna biraz güler yüz ve dil kullanımı ile kolaylıkla karar değiştirebilme sanatıdır.
Dünyayı Döndüren Satıcılar Kitaptan Alıntı
Bir arkadaşınızı
istediğiniz bir filmi seyretmeye ikna etmekle, satıcının ona belirli marka
buzdolabı satması arasındaki fark nedir? Görünüşte iki fark var. Satıcı
buzdolabı satışından para kazanıyor ve satıcılık onun mesleğidir. Siz
arkadaşınızı tanıyorsunuz. Onun hoşlanacağı ve hoşlanmayacağı şeyleri
biliyorsunuz. Ortak nokta ise; ikiniz de karşınızdakini sizin istediğiniz şeyi
yapmaya ikna etmeye çalışıyorsunuz. Öyleyse, siz de bir satıcı olarak
müşterilerinizin nelerden hoşlanıp hoşlanmadığını, hangi kriterlere önem
verdiğini önceden bilebilmeyi istemez miydiniz?
Hiç yorum yok: